بھارتی پائلٹ ابھی نندن کا تازہ بیان سامنے آگیا

بھارتی پائٹ ابھی نندن کا ایک اور ویڈیو بیان سامنے آیا ہے، جس میں اُس کا کہنا ہے کہ وہ پاک فوج سے بہت زیادہ متاثر ہوا ہے۔ تازہ بیان میں بھارتی پائلٹ کا کہنا ہے کہ میں بھارتی فضائیہ کے ایک لڑاکا طیارے کا پائلٹ ہوں، میں ٹارگٹ تلاش کررہا تھا، پاکستان ایئرفورس نے مجھے گرایا۔ بھارتی پائلٹ کا مزید کہنا ہے کہ مجھے اپنا جہاز چھوڑنا پڑا، جو ٹوٹ گیا تھا۔ بیان میں ابھی نندن کا کہنا ہے کہ جب طیارہ ہٹ ہوا تو میں ایجیکٹ کر گیا تھا، جب میرا پیراشوٹ کھلا اور میں نیچے گرا تو میرے پاس پستول تھی، لوگ بہت زیادہ تھے اور میرے پاس بچاؤ کے لئے ایک ہی راستہ تھا میں نے اپنی پستول گرا دی، میں نے بھاگنے کی کوشش کی، میرے پیچھے لوگ آئے تھے، ان کا جوش بہت اونچا تھا۔

بھارتی پائلٹ کا مزید کہنا ہے کہ اسی دوران پاکستانی آرمی کے 2 جوانوں آئے اور مجھے ان لوگوں سے بچایا، پھر وہ مجھے اپنے یونٹ لے کر گئے، جہاں مجھے فرسٹ ایڈ دی گئی، اُس کے بعد مجھے اسپتال لے جایا گیا جہاں میرا طبی معائنہ کیا گیا۔ ابھی نندن نے پاک فوج کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کی آرمی بڑی پروفشنل سروس ہے، میں پاک فوج کے ساتھ وقت گزارا ہے اور میں بہت متاثر ہوا ہوں۔ انہوں نے بھارتی میڈیا پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ وہ چھوٹی چھوٹی چیزوں کو مرچ لگا کر پیش کرتا ہے، جس سے لوگ بہکاوے میں آجاتے ہیں۔

Leave a comment